Review: TiMeBoo horloge (van bamboe en kurk!)

Wil jij ook eens iets anders om je pols, dat niet alleen waanzinnig in het oog springt en goed staat maar waar je ook nog eens een fijn gevoel bij krijgt? Dan is een TiMeBoo horloge jou op het lijf geschreven. Een TiMeBoo horloge is uniek, modieus en ook nog eens heel bijzonder want het horlogekastje is van bamboe gemaakt. Het kastje heeft een mooi design zonder franjes en opsmuk, wat hem extra stoer en unisex maakt. Ook qua band heb je veel keuzes: je kunt kiezen voor een stoere leren band, maar ook voor een variant met kurk: nog meer eco verantwoord.

Stoer TiMeBoo horloge

De TiMeBoo is verkrijgbaar in 2 series, Big-Medium-Small (met stoere leren band), en Single-Double-Triple. Bij deze laatste kun je de leren band op diverse manieren om je pols wikkelen, waardoor je er een persoonlijke touch aan geeft. Kies je eigen stijl bandje: single, double of triple. Bepaal de kleur van het leer die past bij je kleding of je eigen stijl.Wil je van jouw TiMeBoo iets persoonlijks maken? Laat hem dan versieren met mooie accessoires en laat op de achterzijde een persoonlijke tekst graveren. Zo heb je een horloge dat niemand anders heeft dat net even anders is. Ook een waanzinnig item om cadeau te doen aan je geliefde, je moeder of een goede vriend of vriendin.

Bandje van kurk

Mijn favoriet is de TiMeBoo Triple met een band van kurk. Hier word je écht blij van. Kurk is namelijk diervriendelijk, mensvriendelijk, geeft geen irritatie op je huid en kan dus ook goed gedragen worden door mensen met een gevoelige huid. Kurk is sterk , volledig biologisch afbreekbaar en van nature water afwerend. De kurk is is vier verschillende patronen leverbaar. En wat ik erg fijn vind, is dat je amper het gevoel hebt dat je een horloge om hebt. Het draagt zo licht, dat je af en toe zelfs vergeet dat je een horloge omhebt.

TiMeBoo horloge, Triple, Kurk € 54,95 via TiMeBoo